30 going BLACK!

IMG_4066_22

Toen ik de La Maison Victor in de bus kreeg, viel men oog direct op de Emma jurk.
Toen wist ik het meteen! Dit wordt mijn jurk voor men 30ste verjaardag!
ProductImage-Winter-NL
Dus op zoek naar stof. In P.P. textiel , in de volksmond het kiekeskot, vond ik de perfecte stof, zwart maar met een toffe print . Aan de slag dan maar!

IMG_40683

Eindelijk april ik wordt 30!
Ik heb er lang naar uitgekeken. Op de dag van men verjaardag zelf werd ik uitgenodigd voor een lekkere brunch bij men schoonzus! De tafel was fantastisch gedekt, daar staat ze voor bekend, het zonnetje dat schijnt en een doos vol verrassingen! De start is gegeven!

0011

Zaterdag was het zover ik werd gevierd met men beste vrienden en familie! In het toepasselijke eetkaffee In De Gloria!
Men kleedje zat als gegoten, het feest kon beginnen!IMG_3822001

Groetjes Evi

3 thoughts on “30 going BLACK!

  1. Een hééééél mooi kleedje, je staat er schitterend mee.
    Wel tof met zo’n verjaardag ‘een brunch’ met je schoonzus. Het feestje in ‘de gloria’ was heel toepasselijk en zeer gezellig met al je vrienden erbij!

    Like

Geef een reactie

