Cheri jas versus Hope cardigan 0-1

Jullie denken misschien die hebben een procentje op Lmv.
Want ook ik gebruikte voor mijn eerste blogbericht een patroon van dit tijdschrift.

Het is wel een totaal ander patroon dan dat ik ingedachte had.
Iedereen kent dat gevoel wel : je bent met volle moed aan een nieuw project begonnen om dan te beseffen ” het plaatje ” klopt niet.
Dat was het geval met de Cheri jas. Een badjas is het naar mijn gevoel geworden.
Dus even aan de kant ermee en opzoek naar ideeën om er een volwaardige jas van te maken.
Jullie tips zijn altijd welkom!!!

Dus opzoek naar een nieuw project.
Ik had maar enkele vereisten: Snel klaar ( het was al maandagavond en woensdag is blogdag) iets dat ik kon gebruiken uit mijn kleine collectie aan stoffen en dat jullie nog niet gezien hadden omdat ik voor de start van onze blog af en toe iets deelde op naaien voor vriendinnen.
Het werd de Hope Cardigan. In een mum van tijd in elkaar.

Ben er de volgende dag al gelijk in gaan werken ideaal geen 10 keer meer men trui over men hoofd om toch maar zo weinig mogelijk aan te hebben onder men werkschort.
Want mijn oudjes weten de verwarmingsknop in de badkamer goed staan en jawel hoor in de zomer was dit zeker niet minder.Een sauna op sommige dagen.
Maar het is hun volledig vergeven want ze hadden alleen maar positieve commentaren en je weet wat ze zeggen over bejaarden die hebben altijd gelijk want in onze tijd he …..

Groetjes Kim

 IMG_6493 (2)

IMG_6501

IMG_6562

IMG_6513 (2) - kopie

Patroon: La maison Victor ( september oktober 2015) http://www.lamaisonvictor.com
Stof: http://www.stoffenverkoop.be

2 thoughts on “Cheri jas versus Hope cardigan 0-1

Geef een reactie

