Olifantentrui

Mijn zoontje Warre was vorige week uitgenodigd op een verjaardagsfeest van twee klasgenootjes.
Een cirusfeest waarbij ze verkleed mochten komen.
Beide klasgenootjes waren op hun uitnodiging verkleed als clowns.
Ik dacht voor Warre aan een goochelaar, een leeuw…. Maar toen zag ik de olifantentrui op pinterest.
Moest ik alleen Warre nog leren om op een bal te blijven staan.

De trui was toch moeilijker als gedacht vooral het tekenen van de olifant te klein, te groot…..
Uiteindelijk na wat puzzelen toch de juiste maat gevonden, maar nu was de vraag hoe bevestigen op de stof?
Gevoerd of enkele stof een zigzag of gewone steek.
Na enkele keren te proberen op proefolifanten en stofjes is het enkele stof en de zigzagsteek geworden. De schaduw is door een textielpen aangebracht.

20151003_115324

De trui is een patroon van de lmv de welbekende leather sweater. Zat op een uur in elkaar.
Warre vond de trui alvast geweldig. Oef…..
Helemaal klaar om te gaan feesten !!!!

2015-10-07 16.27.48

2015-10-13 13.15.48

2015-10-13 13.17.09

Groetjes Kim

Mijn project waar ik nu aan bezig ben heeft te maken met de wedstrijd van Compagnie M.
https://compagnie-m.com
Een Julia trui met het rokgedeelte van The Louisa dress.

IMG_6615
Alvast een voorsmaakje.

Patroon trui: Lmv Leather Sweater
Stof: http://www.pp-textiel.be/of Kiekeskot

2 thoughts on “Olifantentrui

Geef een reactie

