Retro Augustus

11 Juli was het vlaamse feestdag, maar nog belangrijker de trouwdag van men nichtje
Carolien & Eugène.
Een bloem van een vrouw en een boom van een vent.
Vandaar men idee om een boom te knutselen. Dit had ik gedaan uit nog een paar houte planken die ik had liggen,
groene en bruine verf kopen en klaar. Nu nog een patroontje om zakjes te maken die in de boom kunnen hangen.
Lynn had nog een patroontje liggen, gebruikt voor doopsuikerzakjes van te maken, ideaal voor mijn “appeltjes”.
Dit was het resultaat.
IMG_20151027_223859

 

Wat hoort er nog bij, bij zo een fantastisch feest, een nieuw kleedje.
Deze keer uit het boek Little Miss Y’s homemade wardrobe, kleedje Augustus.
De stof had ik al even liggen en had ik gevonden in P.P. textiel, het kiekenskot.
De kleur van de stof is oudroos een leuke tint voor dit retro kleedje!
Het was een plezier om te maken, zo gaan er nog volgen.

 

IMG_20151027_224029

 

Het feest was echt een toppertje! Dankjewel Carolien & Eugène voor deze mooie dag!

 

 

Nog even iets anders dankzij men twee vriendinnen, Lynn en Kim ben ik nu ook een trotse eigenaar van een overlock.
Aangezien ik moest werken op de dag dat de overlock in de Lidle uitkwam zijn zij voor mij nog ééntje gaan halen. Daar ben ik super blij mee en de eerste projectjes zijn al mooi afgewerkt. Dikke merci meiden!

 

IMG_20151006_203706108[1]

Groetjes en tot volgende blog Evi

Geef een reactie

