Stashvember !

”Stashvember

Toen ik dit blogbericht las van Bouquetofbuttons, herkende ik meteen het gevoel.
Mijn kast staat bijna op springen en toch koop ik elke keer weer wat stofjes bij.

Ik nam het mij al enkele keren voor, maar dit lukte mij telkens maar eventjes, er was elke keer wel ergens een stoffenspektakel in de buurt of een ander excuus was al snel gevonden voor het nieuwe stofje.

Ik vind dit dus een super idee vanBouqetofbuttons en Hanne Vandersteen !

Hoe het mij verder verloopt kan je hier volgen.

Wish me luck !

Groetjes,
Lynn

4 thoughts on “Stashvember !

Geef een reactie

