Omdat bloemetjes altijd leuk zijn.

Ik ben volop bezig met de stofjes in mijn kast te verwerken.
Mijn creaties daarvan kan je volgen op onze pagina ‘Stashvember’.
Daar zal ik regelmatig mijn creaties updaten.

Dit heb ik een aantal maanden geleden al gemaakt, maar wou dit toch met jullie delen.

Natuurlijk maak ik elk kraamcadeautje zelf, omdat het leuk is om te maken en omdat het nog leuker is om iets unieks te kunnen afgeven.

Eind vorig jaar kregen we het leuke nieuws dat een vriendin en haar vriend een klein wondertje gingen verwachten.

Mijn vriendin was altijd heel benieuwd wat ik, als zij een kindje zou krijgen, voor haar zou maken.

Daarom wilde ik haar verrassen met een zwangerschapskleedje. Om de laatste loodjes iets te verzachten.

Ik had een stofje gevonden dat ik perfect voor haar vond. Dus kon in beginnen tekenen en puzzelen.
Een beetje teken- en puzzelwerk later, was ik toch trots op het resultaat.

Toch een beetje zenuwachtig heb ik het kleedje afgegeven. Zou het passen? Zou de band wel op de juiste plaats vallen? Gaat ze het mooi vinden? …

En dit is het resultaat :

                                              20150418_134135   20150418_134141

’s Avonds kreeg ik de volgende foto nog doorgestuurd. Wat mij natuurlijk toch wel blij maakt.

 IMG-20150419-WA0000

Van de stof had ik nog een redelijk stukje over, waar ik nog een bijpassend kruippakje uit maakte voor de kleine meid.

Dat is het Jumpsuit patroontje van Kiind geworden.

11695731_10153406603827381_3986512652081491618_n

P.S.: Als jullie benieuwd zijn naar de aan – foto’s van de Vlindertruien, klik dan hier.

Groetjes,
Lynn

Geef een reactie

