Wintermeisje

Ik wist eerst niet zo goed wat bloggen. Doordat het thuis een kleine bouwwerf is heb ik het naaien even aan de kant moeten zetten. Gelukkig kan ik men spullen altijd meenemen om bij Kim of Lynn te gaan naaien. En als je dan even niet meer naait, dan is dit eens zo plezant om er nog eens in te vliegen.

 

IMG_6876

IMG_6879

Uiteindelijk heb ik gekozen voor dit jurkje, De Bonnita jurk  uit de LMV, voor Alesandra op het lijf geschreven. Het jurkje zelf is een vrij makkelijk patroontje en had ik zo in elkaar. Maar doordat ik tricot heb gebruikt valt dit iets groter. Maar daar groeit ze dan wel in.
Het stofje komt van het stoffencircus in turnhout en daar had ik toch wel een beetje geluk en hebben ze mij een groter stuk meegegeven.
Daardoor heb ik nog een leuk jurkje kunnen maken, maar daar kan ik nog niets over vertellen want dit is een verrassing voor een vriendin.
Het poseren, zoals je kan zien, ging ook heel vlot en was zeer leuk. De spaanse schoentjes wou ze natuurlijk niet uitdoen. Dit is het resultaat.

.IMG_6877

IMG_6878

De print vind ik het allerleukste en maakt dit jurkje nog vrolijker. Een typische winterprint met een komische toets.

IMG_6883

IMG_6884

Goetjes Evi

 

4 thoughts on “Wintermeisje

Geef een reactie

