Je steentje bijdragen.

Zoals jullie misschien al wisten ben ik van beroep thuisverpleegkundige bij het Wit-gele kruis.
Het is een beroep met veel emoties. Verdriet,blijheid,onmacht…
En naaien brengt in sommige situaties voor mezelf  een gevoel los van “men steentje te kunnen bijdragen”. Lees hier enkele verhalen.

Dit jaar heb ik voor een mevrouw van 87 jaar een chemo muts gemaakt. Met 1000 maal dank aan  Taiba Leena “naaien tegen kanker” voor het verzenden van dit gratis patroon. Aarzel zeker niet om hun te contacteren.
Het was voor de dame een lichtpuntje in de strijd die ze verloren heeft.

Een Mevrouw met stomazorg op mijn ochtendtoer was op een keer aan het vertellen dat ze kleren aan het passen was in een winkel. Ze zag iemand kijken naar haar stoma en ze schaamde zich.
Dus ging ik aan het werk om een patroon te maken van dit zakje zodat ik een hoesje kon maken.

1ste foto de achterkant & 2de foto de voorkant (de kant dat mensen zien.)

Als iemand graag meer uitleg of het patroon wil aarzel niet om het te vragen.

Ook was er een dame oma geworden. Dat vraagt om een cadeautje voor de kleine spruit.
Het zijn 2 babyleggings geworden. Het patroon is gratis en komt van emmaenmona.blogspot.be
Goede uitleg en het zit zo in elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik hoop dat ik nog lang mijn steentje kan bijdragen aan sommige mensen !!!!

Groetjes Kim

Patronen:
Chemo muts: gratis patroon “naaien tegen kanker”
Stomahoesje: eigen patroon
babylegging: gratis patroon via emmaenmona.blogspot.be/p/gratis-patronen

Stoffen: froy & dind & stoffencircus in Turnhout

One thought on “Je steentje bijdragen.

Geef een reactie

