Music for Diabetes


MFL steun ons

Nu de keuken eindelijk af is en men kastjes zijn ingeladen.
Ook de nieuwe naaikast 🙂 heb ik terug wat meer tijd om te naaien.

IMG_20151208_200456

Deze keer een kleedje voor nu zaterdag 12/12.
Mijn man heeft samen met wat vrienden een winterbbq georganiseerd voor de warmste week van Studio Brussel.
Wij zamelen geld in voor de Diabetes Liga. Die BBQ gaat door in café De Rex te Essen op 12 december om 18u.
Na de BBQ, tegen 21u, komt er een dj plaatjes draaien en is iedereen welkom. Wil je graag nog sponseren kan je dit doen in de collectenbus.
Wij organiseren die BBQ omdat ikzelf in 2014 de diagnose diabetes type 1 heb gekregen en dit toch een impakt heeft gehad op ons gezin en levenswijze. In die tijd ben ik fantastisch gesteund door familie en vrienden, waarvoor ik jullie allemaal eens wil bedanken!
IMG_20151208_200310

 

Voor mijn 30ste verjaardag had ik ook wat centjes gekregen en daarvan heb ik dit stofje gekocht.
Het was een iets duurder stofje, gekocht in de stoffenkoning, en echt heel mooi.
Ik heb dan ook lang getwijfeld vooraleer ik daar iets van durfde maken.
Uiteindelijk heb ik er toch in beginnen knippen voor de Eden jurk uit de laatste la maison victor.
Ik heb het patroon en stofje ’s ochtends geknipt en ‘ s avonds zat het al in elkaar. Echt een heel leuk patroon!

 

IMG_20151208_200226

Ik twijfelde over de stofkeuze voor dezejurk, maar toen ik het volledige plaatje zag, was het prachtig.
Ideaal voor een winterbbq.

 

Tot de volgende blog en ik zal zeker wat foto’s posten van de BBQ.
Evi -x-

logo_CMYK

3 thoughts on “Music for Diabetes

  1. Wat ben ik fier op me’n dochter. Dat heb je weer mooi voor mekaar gekregen, een prachtig kleedje en het staat je TOP!
    Toch wel knap hoor ‘de naaivriendinnen’. Het gaat jullie goed af , leuk om jullie te volgen.
    Mama Olga xx
    Ps: papa vindt het ook keimooi hoor: tot morgen op de bbq.

    Like

Geef een reactie

