Lore meets Moose

3 december is Lore geboren. Nu kan ik eindelijk men cadeautjes showen.
Lore is de dochter van Inez. De meter van één van mijn dochters.
Inez is zot van moose, elanden. en daarom een stofje met moose.

img_0518

We hadden een tijdje geleden een give away gedaan en daar was het stofje, mind the moose, van soft cactus bij.
Ze vond dit zo een mooi stofje dat ik dit ben gaan halen voor een slaapzak van te maken. Ik heb het stofje gevonden op het stoffencircus van Turnhout. Het patroon van het slaapzakje komt van Kiind.

IMG_20151216_151048691

IMG_20151216_151108355

Het slaapzakje heb ik binnenin afgewerkt met een iets dikkere katoen zodat het toch net iets aangenamer binnenin voelt dan anders. Zeker omdat Lore van december is mag het slaapzakje iets warmer zijn.
Ik heb er ook een baby jurkje bij gemaakt. Van hetzelfde stofje als van ons ALesandra, in het blogbericht wintermeisje. Het patroon komt uit de het Singer naaiboek. Een heel vlot en leuk patroon voor een babykleedje.
En dit is ze dan, Lore…

 

download_20151229_162829

 

Dit wou ik jullie ook al meegeven. Volgend jaar doen de meisjes hun communie.
Daarvoor ben ik al bezig met de voorbereidingen.
Voor Nouria wordt het een rokje met daar bovenop een leuk bloesje.
Ik ben alvast begonnen met de patronen te knippen en die gaan we nu uitproberen op een proefstofje.
De stof voor het origineel komt alvast van Lotte Martens.
Hopelijk kan ik jullie volgende keer al een voorbeeldje laten zien.

IMG_20151219_193427838IMG_20151219_193432890

 

 

Zoals beloofd hier nog een paar foto’s van de BBQ.
Het was een groot succes. We hebben een totaal bedrag van 1375€ bij elkaar gekregen!
Dankjewel iedereen!

 

Collages

 

 

Tot volgende blog
Evi -x-

3 thoughts on “Lore meets Moose

  1. Jij denkt goed na hoe je de slaapzak maakt , want het is niet simpel omdat je met warme en koude dagen zit, en het kindje mag het natuurlijk ook niet te warm krijgen in de slaapzak. Het kleedje is ook superlief! groetjes José

    Like

  2. Goh een heel mooie stof voor die slaapzak, echt en warme kleur, ook voor het kleedje voor Lore.
    Knap hoor!
    Toffe foto’s van de bbq, prachtig en een mooi bedrag voor te steunen.
    MamsPaps xxx

    Like

Geef een reactie

