Pam top

Ongeveer 2 weken zolang heb ik over de Pam top van de lmv gedaan.
Niet omdat het een moeilijk patroon was en het stofje had ik ook al liggen.
(Viscose een soepele en geen doorkijk stofje)
Maar omdat hoesten en snotteren mijn voornaamste bezigheid waren.
Daarom heb ik ook foto’s zonder mijn hoofd laten trekken dat wil ik jullie besparen.

Ik heb zelf enkele nota’s gemaakt die ik meeneem voor mijn volgende Pam top.

Ik heb zelf maat 34 gemaakt.
Ik heb de zijkanten en mouwen met 2 cm versmalt.
De borstnepen ga ik volgende keer met enkele centimeters langer maken zodat ze eindigen op mijn borst.

 

Patroon: Pam top lmv jan-feb 2016
Stof: Stoffenhuis stoffenhuis.be

Groetjes Kim

8 thoughts on “Pam top

  1. Sorry voor mijn late reactie
    Ik heb in de maattabel van de lmv gekeken en daar staat voor maat 36 een borstomtrek van 88 cm bij. Dus persoonlijk zou ik opteren voor maat 38 en eventueel de naadwaarde weg te laten.

    Like

Geef een reactie

