Alaaf!! (Waar is Wally?!)

7 Februari werd hier in Essen carnaval gevierd. Dus werd er gezocht naar ideeen….

Uiteindelijk kwam Paul met het idee van Rozemieke en Annemieke.
Dus ik, Lynn aan de slag…
Het rokje werd gemaakt van een rechte lap stof met plooien, het idee was om de rok bol te maken “zoals je in de strip ziet” hiervoor werd eerst gedacht aan ijzerdraad maar dit zou niet mooi rond blijven dus kwam mijn mama met het idee om de bovenkant van een plooibare wasmand te gebruiken.

Cartoon-Animal-Color-Storage-font-b-Basket-b-font-Mesh-Laundry-font-b-Basket-b-font
De gilet werd gemaakt aan de hand van een blazer zonder de mouwen. Dit maakte ik met voering zodat ik het kon omkeren.

IMG_20160207_110900192 (2)

 

Vooral ik ,Kim, heb heel veel nieuwe pins bij… Uiteindelijk is het Koekiemonster geworden. Ik heb dit gevonden op de blog The joy of fashion, Cute Homemade Cookie Monster Costume , hier staat ook duidelijk uitgelegd hoe je het moet maken.

SONY DSC

SONY DSC

Dit zijn alvast enkele sfeerfoto’s en onze grootste fan mocht toch zeker niet ontbreken op onze foto’s.

Groetjes,
Evi, Kim & Lynn

One thought on “Alaaf!! (Waar is Wally?!)

Geef een reactie

