ééntje uit de oude doos

Deze keer blog ik een zwemzak uit het boek zo geknipt van Sanne en Riet
Het is één van de eerste naaiwerkjes die ik heb gemaakt.
De stofjes komen van P.P. texriel en het rode stofje met bloementjes heb ik gekregen van ons mama.

Zelf gebruik ik hem niet als zwemzak, want ik heb de binnenkant met een katoentje afgewerkt. Het kleine zakje voorraan is ook echt leuk, het geeft de zak net dat ietsje meer.
Ik heb het zakje al voor vannalles gebruikt, een dagje zoo, een picknick,…
Heb er echt al veel plezier van gehad en nog steeds.

 

 

 

Het zakje gaat nu toch al een 5 jaar mee en ik moet het zeggen het is een handig ding!
Hopelijk gaat het nog 5 jaar mee.

 

tot volgende blog
Evi -x-

2 thoughts on “ééntje uit de oude doos

  1. Ja het is ècht een gebruik vriendelijk tasje (zo zegt Moeke) met mooie kleuren en een tof idee om vooraan een klein zakje nog te toveren. Soms gaat het tasje ook méé als ze ’s zondags meewandelen met mij (moeke) en (vake). Fier ben ik dat m’n dochter zulke hobby realiseert XXX

    Like

  2. Evi , dit is een leuk zakje. En het is een héél goed idee om te gebruiken bij een uitstap. Je kan er iets lekkers in steken, en ook gegevens als dit nodig zou zijn. En zo kan elk kind iets op de rug dragen en ontlast dit ook een beetje de ouders!!! groetjes José ( ma van Lynn hé )

    Like

Geef een reactie

