Berlin top

2016-02-23 16.19.57

Een vrije dag en op die dag valt de nieuwe lmv in de bus.Kan geen toeval zijn… dat vraagt voor een tas koffie en het doorbladeren van dit tijdschrift.Mijn oog viel op de Berlin top voor beginnners.

 

 

2016-02-23 18.38.05Want ik ben bezig met de Liv jas uit de lmv (herfs) maar op sommige stukken heb ik het onderschat ( 10 keer lezen en het dan nog in keulen horen donderen) dus schuiven we dat beter even aan de kant dan in de vuilbak. Ik kennende..

 

 

 

 

 

 

De berlin top bevat 4 patroondelen waarvan voor en achterpand hetzelfde zijn en het even niet in keulen horen donderen en op een namiddag af…. een perfect tussendoortje.

De zoom van zowel voor als achterpand en de mouwen heb ik geknipt op 1 cm omdat ik weet dat de kledingstukken van de lmv steeds iets te groot zijn voor mij.
De zijnaden heb ik op 2 cm gestikt.

2016-02-23 20.20.07

2016-02-23 20.18.30

2016-02-23 20.19.01

Patroon: Lmv editie maart/april 2016
Stof: stoffenverkoop.be

Groetjes Kim

 

 

 

 

 

6 thoughts on “Berlin top

Geef een reactie

