Allegaartjemengelmoes

Als eerste wil ik jullie een kleedje laten zien, dat ik gemaakt heb van een restje voor onze kleine meid.
Een gewoon simpel A-lijntje.
Waarom ik deze laat zien is omdat we overlaatst in kapellen aan het wandelen waren en Nouria riep: Mama, mama kijk daar mijn kleedje.
In de winkel Broer en zus stond een jurkje in de etalage met exact dezelfde stof. Wel leuk om te weten dat je hippe kleding maakt voor een zachter prijsje.

IMG_20160309_082927776 IMG_20160309_082908199

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben ook nog begonnen aan de pixie top van de laatste lmv, gemaakt van een restje uit de kast.
Het is een heel tof patroontje, maar er zijn er paar dingentjes bij waar ik iets minder goed in ben.
Zoals de polsboord. Het stofje is een echt rafel stofje en dit maakte het voor mij extra moeilijk. uiteindelijk is de polsboord wel gelukt. Gelukkig is dit een proefje en laat ik het mooie stofje nog even in de kast liggen. De halsboord hangt er nog niet aan, ik kom 4 cm tekort. Waar ik de fout heb gemaakt zie ik niet direct. Dus hoop ik met het opnieuw te tekenen en knippen er de fout wel uit te halen.
dus volgende keer heb ik hopelijk een afgewerkte pixie top.

Dan nog dit laatste.
Ik ben nog aan leuk projectje bezig en wou jullie al een voorproefje geven.
Wat dit is lees je volgende keer.

IMG_20160218_212408415

 

Tot volgende blog
Evi -x-

3 thoughts on “Allegaartjemengelmoes

  1. Helaba dat is wel leuk van alle restjes. Tof idee en mooi met die verschillende printen. Ben ook wel curieus naar je volgende project hoor! hey Papa vindt het ook héél knap se.
    Dikke knuffel X

    Like

Geef een reactie

