Speelgoed voor vlinders #2

In mijn allereerste blogbericht liet ik jullie 2 truien zien, die ik maakte om 2 meiden te bedanken voor speelgoed dat ik gekregen had.
Moesten jullie nog gespaard gebleven zijn van de aan-foto’s, dan kunnen jullie die hier bekijken

Zoals jullie konden lezen, vroeg de jongste of ik voor haar een konijnentasje zou kunnen maken. “Natuurlijk!” was mijn antwoord, maar dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan.
Een stofje met konijntjes op, was moeilijk te vinden. Als ik het al vond, was het in tricot, wat niet echt handig is om een tas uit te maken.

Eind vorig jaar ging ik met de mama naar Textielstad in Tilburg, en daar liepen we op dit superleuke stofje! En er staat een konijntje op!

12071597_10153934993793529_820046226_n

12834910_10153934993728529_924974251_n

Dan was het alleen nog zoeken naar een leuk model, ze had laten zien wat ze ongeveer bedoelde, dus dat maakte het zoeken al iets makkelijker.
Ik kwam uit bij de Joan tas van Georgette, dat leek me een heel leuk model, maar voor haar wel een stuk te groot.
Dit gebruikte ik dus als basis, maar tekende de patroondelen een heel stuk kleiner en voegde een binnenzak toe, zodat ze haar spulletjes kan organiseren in de tas.


Eindelijk klaar om af te geven !
Ik stak er nog een klein briefje in, voor moest ze niet thuis zijn.

En gisteren kreeg ik nog enkele foto’s doorgestuurd …

Ik ben héél blij met het resultaat, en het maakt me nog gelukkiger dat zij er ook blij mee is !

Groetjes,
Lynn

2 thoughts on “Speelgoed voor vlinders #2

Geef een reactie

