De pilotenbroek (volgens Warre)

Mijn zoon Warre heeft altijd problemen met zijn broeken.
Zijn ze goed van lengte dan zakt het van zijn poep af….zit het aan zijn poep goed dan heeft hij water in zijn kelder staan.
De oplossing zelf een broek maken… maar het heeft toch lang geduurd voor ik die drempel over was.

Maar nu was het moment aangebroken… ik zag een goedkoop stofje liggen in onze plaatselijke stoffenwinkel. En ik mocht van een collega de befaamde lmv lenen waar de Candy dress in stond en toevallig ook de Highway Broek. (

Dus met volle moed eraan begonnen…. Zie hier het resultaat:

 

20160406_121111

20160406_121106

20160406_115800

Ik heb voor Warre maat 110 genomen zonder naadwaarde omdat hij normaal een 104 heeft.
Maar zo kan hij er hopelijk nog heel de zomer in spelen daarom is het ook een korte broek geworden.

20160406_111417

Patroon: Lmv lente 2014 Highway broek
Stof: pp-textiel.be

Groetjes Kim

7 thoughts on “De pilotenbroek (volgens Warre)

  1. Mmmm, die LMV ga ik toch ook eens opdiepen! Van het stoffenspektakel pas nog broekenstof meegebracht :o) Ideaal om de jongens deze lente en zomer van korte broeken te voorzien! Thanks voor het pilotenbroekidee! Top model voor Warre precies!

    Like

Geef een reactie

