Pixie top en flamingo birthday!

 

Er was een klein probleempje met de pixie top uit de lmv zoals ik jullie vorige keer al had gezegd.
De halsboord kwam niet uit, dus moest ik een nieuw stuk knippen. Aangezien mijn stof op was heb ik een stukje uit een ander stofje gemaakt dat er het beste bij paste. Uiteindelijk was dit best wel mooi en had ik de halsboord beter helemaal uit die stof gemaakt. Gelukkig is dit een proef topje en wil ik dit zeker nog eens maken.
Ik heb er veel uitgeleerd. Je kan het topje beter maken met een katoentje en niet met een “schuif”stofje zoals ik heb gedaan.

 

Vandaag is mijn verjaardag en dit hebben we van’t weekend goed gevierd.
Zaterdag is de familie langs geweest en zondag hebben we al de vrienden uitgenodigd.
Super gezellig.
En wat heb ik zoal gekregen…

Onlangs bijgewerkt1.jpg

 

Bij deze nog eens allemaal een dikke merci!

 

Tot volgende blog
Evi -X-

4 thoughts on “Pixie top en flamingo birthday!

  1. Dit heb je weer ‘top’ gedaan, zo zie je maar dat je weeral bijleerd. Toffe foto va Nouria en je het was héél gezellig zaterdag met je verjaardag. Doei xxx Mama

    Like

  2. Dit heb je weer ‘top’ gedaan, zo zie je maar dat je weeral bijleerd. Toffe foto van Nouria en ja hoor het was héél gezellig zaterdag met je verjaardag. Doei xxx Mama

    Like

Geef een reactie

