Babyboom !!!

Iedereen zal het wel kennen een babyboom op het werk of in de vriendenkring.
Zo ook bij mij op het werk… druppelgewijs raakte er bekend dat er heel wat collega’s een kindje verwachten.
Het aantal is geeindigd op 6 zwangere collega’s.
Dat vraagt voor veeeeel cadeautjes.Ik heb er alvast enkele gemaakt… om toch al een klein beetje voorbereidt te zijn.

20160426_115550

Mijn eerste patroontje is zelfgetekend. Een dekentje horizontaal 70 cm / verticaal 80 cm.
Stof van de auto’s is katoen onderkant is fleece.

20160426_114921

Deze leggings kunnen zeker niet ontbreken in de babyboom maaksels.
Zo volgen er nog veel….
Gratis patroon van emmaenmona.blogspot.be

Dit zijn 2 prematuurkleedjes. Ik dacht persoonlijk dat het misschien wel fijn is om al een kleedje te hebben dat past voor je kindje.
Ze zijn bestemd voor kindjes tss de 1.5 kilo tot 3 kilo.
Ik heb het patroon gevonden bij gratis naaipatronen of everythingyourmamamade.com

Welkom Eva !!!

Groetjes kim

6 thoughts on “Babyboom !!!

Geef een reactie

