Moeder/zoonproject

Je hebt zowel eens van die dagen dat je ineens alles moet gaan orderen en eindelijk  de dingen weggooit die je al zeker 10 keer een andere plaats hebt gegeven omdat je toch maar denkt dat komt ooit van pas.
Zo was het de beurt aan mijn naaikast…verborgen schatten kwamen boven.

Zo kwam ik deze stof kudradoamikojn.wordpress.com/…/de-pilotenbroek-volgens-warre ook tegen waar ik zeker nog voldoende van had om me te wagen aan een short voor mezelf.
En toevallig  zag ik op facebook enkele leuke moeder/dochter of vader/zoon projectjes.
Dus dacht ik waarom geen moeder/zoon project.


Ik maakte voor mezelf de scarlet short uit de lmv. Ik heb het patroon wel een maatje groter getekend want ik had uit goede bron vernomen ( Lynn) dat de confectiemaat die zij maakte niet goed paste.
En inderdaad mijn broek zit als gegoten. Ik heb enkel aan de zijkanten 2cm naad genomen ipv 1 cm. Nu alleen nog bruine benen 🙂 en een foto samen met Warre.

 

Groetjes Kim

Patroon: Scarlet short lmv mei/juni 2015
Stof : pp-textiel.be

3 thoughts on “Moeder/zoonproject

Geef een reactie

