Met bloemetjes de zomer in..

In mei had ik een weekje vakantie en net die week was het stralend weer !
Helemaal in de mood om aan mijn zomergarderobe te beginnen.

Enkele weken geleden kwam het boekje van Veritas uit. Toen Evi ermee thuiskwam, was ik meteen fan van alle modellen in het boekje.
Ik dus ook naar de winkel.

Als eerste koos ik voor de Anouk tuniek. Slechts enkele patroondelen en dus een ‘snel-klaar’-projectje.

Ik nam gewoon mijn confectiemaat en die zit super, enkel zijn mijn armen iets te kort voor zo’n lange vleermuis-mouwen. Deze heb ik dan ook 10 cm korter gemaakt en afgewerkt met een rolzoom van de lockmachine.

Voor de rest helemaal fan !
Zo gaan er nog volgen, maar eerst nog wat andere patroontjes uittesten.

IMG-20160526-WA0004

Liefs,
Lynn

6 thoughts on “Met bloemetjes de zomer in..

Geef een reactie

