Sunny pants/oceanjumpsuit

Pas geleden had mijn kudradomaatje een zelfgemaakte jumpsuit aan.
Ze had de ocean/josie uit de lmv gemaakt. Een beetje jaloers op het mooie resultaat en omdat ik er nog geen in mijn kast had hangen ben ik begonnen aan mijn eigen jumpsuit.

Ik was in eerste instantie van plan om ook de ocean/josie te maken. Maar toen ik de broek af had… was ik absoluut niet content met de hoogte van de broekzakken. Persoonlijk ben ik iemand die soms graag haar handen in haar zakken steekt.

Dus opzoek naar een oplossing…
Het is de sunny pants van de lmv geworden. Die broek had ik al eens gemaakt en daar zitten de zakken op heuphoogte.
Ik heb de ocean top met 10 cm verlengd.
De schouders op het bovenstuk heb ik niet gerimpeld, maar vervangen door nepen. De elastiek heb ik wel gewoon in de taillelijn gestikt.

Voor de foto’s deed ik beroep op onze persoonlijke fotografe Alesandra. Met de nodige attributen….

 

 

 

 

Patroon: Sunny pants (lmv zomer 2014 ) / ocean top ( lmv mei-juni 2015)
Stof: pp-textiel.be/default.aspx

Groetjes Kim

2 thoughts on “Sunny pants/oceanjumpsuit

Geef een reactie

