Wie is het?

Het is misschien vijgen na Pasen aangezien de vakantie  al een weekje begonnen is.
Maar toch wil ik graag onze (alle ouders van de uiltjesklas) cadeau voor de juf laten zien.
Het idee komt van pinterest en de uitvoering deels van mijn man Jan.

We maakte een Wie is het ?  met alle kindjes uit de uiltjesklas.

Benodigheden:

Een plank van 30 op 40 cm (voor ons voldoende omdat er 22 kindjes in de klas zaten + de juf )
Kleine plankjes
Pasfoto
verf
kleine schroefjes
Zie hier het resultaat….

20160628_113607

20160628_113643

 

Voor de zorgjuf en de turnjuf maakte ik De Rosalie uit het boek Mijn Tas.
De stof en vlieseline voor beide tassen haalde ik in de stoffenkoning
Een tas die vlot in elkaar zit voor iemand die nog nooit een tas heeft gemaakt.

 

 

Groetjes Kim

2 thoughts on “Wie is het?

Geef een reactie

