Betoverende zomer jas!

Niet lang geleden was ik naar Antwerpen geweest om te gaan shoppen.
Daar zag ik wel een heel mooie jas hangen. Maar helaas iets te duur.
Dus had ik aan Lynn gevraagd of ze geen patroon kon tekenen voor een jas.
Ik gaf mijn voorkeuren door, hoe hij moest vallen, de kraag afgewerkt moest worden enzovoort. Dat heeft ze natuurlijk geweldig gedaan!

 

Mijn stof heb ik van de stoffenkoning.Een leuk motiefje met een frisse kleur. Ideaal voor de zomer jas.
Eerst had ik het in een proefstofje gemaakt dat ik nog ergens had liggen in men kast.
Omdat dit een katoentje was heb ik er een kortere versie van gemaakt en dit zat zoals het moest zitten.

IMG_20160714_085045702_HDR

 

Nu het echte werk.Oorspronkelijk wou ik het zonder voering maken maar het stofje kriebelde aan de binnenkant dus toch maar voering. Die heb ik een stuk uit de originele stof gemaakt zodat je langs de binnenkant niet direct de voering stof ziet.

 

Nu enkel nog een labeltje en hij is af. Mijn betoverende zomer jas.

 

tot volgende blog
Evi -x-

 

One thought on “Betoverende zomer jas!

  1. Supermooi ze!!! Deze dagen kan je ’s avonds wel iets verdragen tegen de frisheid. En een etiket van jullie groepje is ook leuk. Groetjes van Lynn haar ma.

    Like

Geef een reactie

