Een zakje vol geluk!

In Juli is mijn zus gaan samenwonen met haar vriend.
Het is echt een super gezellig huisje!
Dus daar hoort een samenwonigs cadeau’tje bij. Ik heb een leuk idee maar dat krijgt ze pas bij de housewarming.

 

We zijn ondertussen al wel eens gaan kijken, en natuurlijk wilde ik al een kleinigheidje geven.
Ik naar de winkel. Ik heb er een leuke tas gekocht met allerlei poets middeltjes, sponsjes, hebbedingen. Die ik dan ingepakt heb in kleine cadeau’tjes. Heel leuk om af te geven en fun voor diegeen die het krijgen.
Ook heb ik van 6 keukenhanddoeken een tafelkleed gemaakt. Dit idee heb ik uit het boek, 199 DIY’S voor jezelf en je huis, van Madam Creatief.
Het is wel beter als je 8 keukenhanddoeken hebt. Want wie een grote tafel heeft komt met 6 net niet toe.

 

Ondertusen is er ook nog genaaid.
Ik heb nog een shortje gemaakt voor de dochter, uit een rok gevonden in de kringloop winkel.
Het patroon komt uit het tijdschrift B ‘ inspired.De B1606 shorts.
Ondertussen ben ik bezig met de Jumpsuit die Kim ook heeft gemaakt.
een heel leuk patroon.

IMG_20160802_171421063.jpg

Het wasmiddel van Lynn is ook al uitgetest. Deze keer met Le Chat zeep.
Zalig om creatief bezig te zijn.

 

Tot volgende blog.
Evi -x-

2 thoughts on “Een zakje vol geluk!

  1. Wel tof dat je haar huisje gezellig vindt. Ben wel curieus wat het cadeautje is vr op de housewarming.
    En heel mooi die jumpsuit hoor.
    En ’t wasmiddel???? Iets speciaal?

    Doei Mama

    Like

Geef een reactie

