30 going Orange

 

Vorige week ben ik 30 geworden. Enkele redenen waarom 30 worden leuk is…Je hebt je eigen stijl ontdekt,… Je staat niet meer zoals vroeger Breezers met een rietje te slurpen op de dansvloer en samen met je vriendinnen te lonken naar die knappe gast aan de bar,…Je weet heel goed wat je wilt in het leven en je staat stevig in je schoenen.

Redenen genoeg dus om te feesten met familie en vrienden. Uren heb ik vertoefd op pinterest naar tuin & tentversiering. Dit is het uiteindelijk geworden….

 

 

De kindertafel werd gemaakt van houten paletten. En kussens i.p.v. van stoelen. Zo hadden de kindjes voldoende ruimte om rond te lopen.

 

 

Onze tent had ik versierd met 20 kleine bloemstukjes.Deze vaasjes zijn ooit kruidenpotjes geweest.  De bloemstukjes had ik verdeeld over twee lange zijde van de tent, wat mijn man absoluut geen leuk idee vond. Hij is zeker 20 keer en oké ik miss wel 25 keer tegen een vaasje gelopen…. Maar de aanhouder wint en ze zijn heel de dag blijven hangen.

 

 

De slingers zijn gemaakt van bekers en kerstverlichting. Bekers had ik gekocht in de Ikea en de verlichting in de action.  Enorm gezellig als ze branden en goedkoop.

Ik heb enorm hard genoten van deze dag. Veel te snel voorbij………op naar de 40

Dank jullie wel om mijn dag onvergetelijk te maken !!!!!!   

Veel liefs Kim

 

3 thoughts on “30 going Orange

Geef een reactie

