Beregoed….

Ik zag al zoveel Aster truien voorbij komen dat ik ook niet kon achterblijven. Alleen jammer dat ik niet op voorhand gelezen had dat sommige de trui met 10 cm hadden verlengd. Want persoonlijk komt de trui tekort voor mij daarom heb ik extra centimeters boordstof geknipt.
De hals mag voor mijn persoonlijk volgende keer wat kleiner. Staat wat open.

De stof had ik oorspronkelijk gekocht om er iets voor de zoon van te maken.. maar ik was zelf helemaal verkocht toen ik deze thuis aankreeg.

 

Een maand gelden gaf een collega een babyborrel dat vraagt voor een cadeautje. Een tweeling waarvan een meisje en een jongen.

Voor Seb maakte ik een hemdje van een gratis patroontje van de droomfabriek.
Voor Fena maakte ik een Janneke ook een gratis patroon van siskobymieke.
Wel beide in dezelfde subtiele stof.

 

 

 

Stof: stofopzolder.be
Patroon: Aster trui lmv / siskobymieke.blogspot.be/…/een-zomers-babykleedje-met-gratis /  dedromenfabriek.com

 

Groetjes Kim

 

 

2 thoughts on “Beregoed….

  1. Hallo, het is een mooie trui ze, je kan enkele kleine neepjes in de halsband maken zodat het toch iets smaller wordt. Het kleedje en hemdje zijn ook zéér mooi en zeker heel plezant om te krijgen hé! Groetjes José

    Like

Geef een reactie

