Julia meets Ivy

Het is weer even geleden dat ik nog eens iets voor mezelf heb gemaakt.
Daarom heb ik de Ivy jurk gemaakt uit de LMV. Een heel leuk patroon en het zit als gegoten.
Juist even moeten zoeken hoe ik de mouwen het beste afwerkte, maar met de hulp van mijn 2 naaibuddy’s is dit heel goed gelukt.

De stof heb ik in het “kiekeskot” P.P.textiel gevonden bij ons in Nieuwmoer.
2€ de meter en dan zo een leuk resultaat. Altijd leuk om van die “kleine prijsjes stof” mooie charmante stukken te maken.

img1476261451272

 

 

Ook voor de dochter is er iets onder de naaimachine uitgerold.
Een Julia sweather van Compagnie M. Die heb ik al een paar keer gemaakt maar ze zijn oh zo leuk! En het nadeel van 2 flinke dochters, ze groeien er te snel uit…
De stof is van Lillistof manga girls. Een super leuk stofje en kei mooie print.

img14762558752341

 

 

 

Tot volgende blog
Evi -x-

2 thoughts on “Julia meets Ivy

  1. Met zo’n mooi resultaat : het is prachtig en ook de fotoschoot in je ‘retro’ interieur , awel da’s prachtig gedaan.
    Mama en zo vindt ook onze papa!
    Toffe sweater voor Nouria, echt ‘girls’ TOP!
    Dikke knuffels!

    Like

Geef een reactie

