Lora met een twist.

Mijn stapel met “alvast geknipte projectjes” bleef maar liggen en daarom had ik mij voorgenomen om eerst die stapel weg te werken, voor ik weer aan iets nieuws begon.
Het was dus al weer een tijdje geleden dat ik nog eens iets voor mezelf gemaakt had.

Maar toen de nieuwe LMV in de bus viel, met de feestkleedjes, vond ik het nog eens tijd om iets voor mezelf te maken.

Samen met de mama nog eens op stap naar ’t Kiekenskot en thuisgekomen met een hele buit aan stofjes.

Ik haalde mijn inspiratie van de lange jurk in de LMV, maar omdat een gerimpelde rok mij meestal verdikt, gebruikte ik het patroon dat ik zelf tekende voor mijn lange rokken.
Voor het bovenstuk nam ik het bovenstuk van de Lora jurk.

 

Nu nog enkele korte jurkjes voor de feestdagen en dan zijn we er helemaal klaar voor.

Liefs,
Lynn x

Patroon: Bovenstuk Lora jurk LMV
Rok zelf getekend
Stof: ’t Kiekenskot

One thought on “Lora met een twist.

Geef een reactie

