Lekkere vakantie

Na een zalige vakantie zijn we terug begonnen met naaien.
De dochter had haar naaimachine meegenomen maar, we zijn zoveel gaan doen dat het er niet van gekomen is. De koekjesfabriek van Jules Destrooper en Plopsaqua waren de leukste uitstapjes voor de kinderen.Voor ons hebben we een zeer mooie wandeling tot aan de Sint-Sixtus abdij gaan doen en een bezoekje gebracht aan de loopgraven.

Ik had al een tijdje het idee om een kleedje te maken uit het tijdschrift B’inspired.
Het is een “hemd”kleedje geworden. De stof heb ik gekregen van ons Kim, dankjewel daarvoor! De stof is van Timeless Treasures.

Het patroontje is niet moeilijk. Het zat zo in elkaar en voor de lente is dit ook een zeer leuk jurkje, maar dan met een andere print. Enkel had ik net te weinig stof voor de mouwen te knippen op de juiste lengte, dus heb ik er kortere van gemaakt. De jurk is van lengte zeer goed maar doordat onze meid iets smaller is dan de standaard maat valt ze iets breder uit.

Binnenkort is er een nieuw lid in de familie en nu wil ik daar toch ook eens iets leuks voor maken. Hopelijk is het af tegen dat hij er is.

img_20161109_092302

Tot volgende blog
Evi -x-

3 thoughts on “Lekkere vakantie

  1. Keitof zo’n hemdkleedje. Het staat hen goed!
    Ik vind het een leuke print.
    En ‘Georges’ is wel steevast aan’t groeien! MOOIE POES hoor!
    Mams xxx😊

    Like

Geef een reactie

