Lora + Kristy = Ideale zwangerschapsjurkje.

Eindelijk mag iedereen het weten :
Ik en mijn vriend verwachten een kindje !

Dus ging ik op zoek naar leuke patroontjes voor zwangerschapskleedjes ..
Ik doorzocht mijn verzameling tijdschriften en een heleboel websites ..
En uiteindelijk ging ik op zoek in mijn verzameling patronen die ik al eens getekend had, om te zien of ik eventueel iets kon combineren..

Bij de Lora jurk van La Maison Victor vond ik het bovenstuk al een hele goede optie. En toen ik de Kristy rok tegenkwam van La Maison Victor ging ik aan de slag.

De Kristy rok is zowiezo al een lang model, dus knipte ik geen naadwaarde bij aan de zoom. En de boord nam ik maar half zo hoog, aangezien die aan het bovenstuk bevestigd werd.
Het bovenstuk van de Lora jurk knipte ik 7 cm korter, zodat de boord net boven mijn buikje zou vallen. En zo kwam de onderkant van de rok ook mooi tot mijn knie. Bij deze versie heb ik de mouwen weggelaten.

 

 

Het is een Zalig jurkje om te dragen !

Ondertussen maakte ik er al 2. Eentje in het grijs en eentje in het groen. Tegen dat mijn buikje weer wat groter is en het niet meer in deze maat past, maak ik dezelfde, maar gewoon een maatje groter. Is een jurkje dat zo in elkaar zit, dus eens zo leuk !

Liefs,
Lynn x

Patronen :
Lora jurk en Kristy rok uit La Maison Victor
Stof :
’t Kiekenskot

5 thoughts on “Lora + Kristy = Ideale zwangerschapsjurkje.

  1. Lynn, je staat er weer goed mee hoor! Wij zijn al benieuwd naar het kleine kindje dat in jou buik groeit en het zal zeker welkom zijn!!! XXX

    Like

Geef een reactie

