Mr. Georges

Zoals jullie in mijn vorig bericht hebben gelezen, is er een nieuw gezinslid : Georges.
Georges is een Maine Coon en de deugenieterij springt er van af.
Ik heb voor hem een kattenmand gemaakt. Mijn idee komt van pintrest. Daar heb ik deze mand gevonden, het is een gratis patroontje dat je op deze link kan vinden. De stof komt van stof op zolder. Ik weet niet meer welke desinger het juist is. Maar het is echt een stofje voor Georges.

 

Ik heb zelf opstrijkbare versteviging gebruikt en dit is toch niet stevig genoeg. Mss toch beter de versteviging gebruiken die zij had gebruikt.

img_20161129_193810570

 

Als je vanuit onze keuken kijkt.. zie je op een kale muur. Een paar maanden geleden vond ik dan ook deze outdoor canvassen bij Intratuin. De paletten zijn een idee van op pintrest en ze staan er heel mooi bij. Eerst heb ik ze een grondlaag gegeven en daarna de juiste kleur. De paletten heb ik gekregen van Kim, die deze nog over had van haar verjaardag.
Nu wachten op de Lente om er veel bloemetjes op te zetten.

 

 

 

Tot volgende blog

Evi -x-

One thought on “Mr. Georges

  1. Hallo, George ziet er echt gelukkig uit in zijn nieuwe huisje!!! En uw knutselwerk buiten is ook supermooi! Simpele dingen kunnen ook echt mooi zijn !!! Groetjes José

    Like

Geef een reactie

