pomponnetjes om op te eten..

Ook ik ben in blijde verwachting…..want volgend jaar mei word ik voor de 3de keer Tante.
Een nieuw lid in onze familie. Hij of Zij gaat door ons gezin reuzeverwend worden.

Ik ben alvast begonnen…..Ik heb me voorgenomen om elke maand een zelfgemaakt cadeautje te geven.
Mijn eerste cadeautje van de maand november was een zwangerschapsworst… een must voor elke toekomstige mama om een goede nachtrust te hebben.

Het patroon heb ik zelf getekend en het stofje is een katoen van See You at Six.

2016-12-13-16-00-14

 

Mijn 2de cadeautje voor de maand december is iets voor het kindje. Ik liet me inspireren door een trui die ik op een Nola Fashion avond had zien hangen. facebook.com/NolaFashion.privatesales

Dus ging ik aan de slag op een rompertje ….

Het koekje is erop gestreken met transfer paper.. de pomponnetjes zijn gemaakt van wol met een handleiding op pintrest.

20161214_16573820161214_165826

De pomponnetjes zijn afneembaar door een veiligheidsspeld. Miss niet het ideale cadeautje om aan te doen maar wel leuk om af te geven. Ik ben alvast van plan om zo enkele truien te maken voor mijn kindjes / neefje en nichtje.

rompertje / transfer paper en wol: Action
Stof: Stop op zolder stofopzolder.be

Groetjes kim

 

3 thoughts on “pomponnetjes om op te eten..

Geef een reactie

