Kerst op een stokje

Deze keer geen naaien in men blog.
Wel een leuk DIY ideetje

Elk jaar nemen we een echte kerstboom, maar die blijft altijd staan tot ongeveer maart ergens in de tuin en wordt vergeten. Daarom wou ik eens iets anders.

Op pintrest vond ik veel verschillende leuke ideeën voor een alternatieve kerstboom, uiteindelijk ben ik voor de ladder gegaan
Eigenlijk kan je die voor alle leuke gebeurtenissen gebruiken pasen, verjaardag, kerst,…

 

Van vrienden had ik takken gekregen en die heb ik dan eerst afgeschuurd zodat die mooi glad werden.
Voor onze meisjes heb ik een mini boompje gaan halen, want die vinden het toch wel leuk dat er een echte kerstboom staat, die ze mogen versieren.

 

tot volgende blog
Evi -x-

4 thoughts on “Kerst op een stokje

  1. Dat heb je goed verzonnen Evi, ’t is uniek en keimooi resultaat! Zo zie je maar: KERSTMIS steeds een warme ‘thuis’.
    Prettige feestdagen met ze’n ALLEN.

    DE WARMSTE WEEK: dikke knuffels Mams, Moeke xxx🎄

    Like

  2. Héél gezellig , en je kan het nog gebruiken voor andere gelegenheden! En nog een mooie kerst en nieuwjaar voor de drie vriendinnen en gezinnetjes van ons allen! Groetjes José

    Like

Geef een reactie

