Laat de boertjes maar komen.

Eerst en vooral ..
Kudrado Amikojn wenst jullie allemaal een Geweldig 2017 toe !

Even een terugblik naar 2016 ..

Mijn goede voornemens toen waren:
* Om de 2 maanden aan Stashbusten doen.
* 2 Upcycle-projectjes per maand.

Redelijk haalbaar dacht ik toen.
Echter is dit het resultaat : 1 maand aan Stashbusten gedaan en 1 Upcycle-project.

Maar .. 2016 is ook het jaar waarin ..
* Ik mijn eigen patroontjes ben beginnen tekenen.
* Dat ik mijn eigen zaakje ben opgestart.
En het leukste van al :
* Dat ik met mijn vriend heb mogen aankondigen dat we een kleintje verwachten.

Met onze baby op komst, maar ook een redelijke babyboom in 2017, zijn er heel wat dingen die ik kan maken zodat mijn restjes nu toch echt eens weggewerkt worden..

Een tijdje geleden bewaarde ik volgende pin : “The perfect Baby Burp Cloth pattern” en ging dit nu uittesten. Eventjes bandwerk, maar zowiezo iets dat zeker van pas komt en ook leuk om in een geschenkpakket te steken voor een pasgeboren babytje te gaan bezoeken.

15978246_10154808574188529_716717189_n

15970590_10154808574033529_532312274_n

Laat die boertjes maar komen.

Liefs,
Lynn x

One thought on “Laat de boertjes maar komen.

Geef een reactie

