Top met een Twist

Zoals jullie weten is La maison victor toch één van men favoriete boekjes om nieuwe bloesjes, rokjes, kleedjes.. van te maken.
Vandaag is  daarom niet anders, alleen stond het dit keer in de Libelle.

Ons mama is een Libelle lezer en er stond voor de feestdagen een patroon in van de Stella top en de copacabana rok. Ook voor de kleine meisjes stond er iets in de pixie top.
Dus het patroon en uitleg werd uit de libelle gehaald en richting mij gestuurd.

Ik heb er voor mezelf de stella top uit gemaakt. Graag had ik deze uit een stofje van Lotte Martens gemaakt, maar voor alle veiligheid heb ik het eerst uit een goedkoper stofje gemaakt dat ik nog had liggen. Dit had ik eens gehaald uit het kiekeskot bij ons in Nieuwmoer.

 

 

De maat zat als gegoten dus kon ik aan de slag met het juiste stofje.
Ook de plooitjes aan de rechterschouder zijn heel goed gelukt. Dit was met de hand de mooiste oplossing.
Dit is het resultaat.

 

 

Tot volgende blog
Evi -x-

One thought on “Top met een Twist

Geef een reactie

