Boho romper

 

Zoals jullie in mijn vorige blog konden lezen had ik mezelf voorgenomen om elke maand een cadeautje te maken voor het toekomstige kindje van mijn schoonzus & schoonbroer. Maar aangezien ik volgens Evi in mijn midlife crisis zit omdat ik graag gitaar wil leren spelen..is het soms wat puzzelen met tijd.
Missichien binnenkort een blogbericht over gitaar spelen ;-] :-}

Maar deze keer was het iets gerichter naaien omdat we weten dat ze een dochtertje verwachten. Mijn dochter Kaat die 4 jaar is…. is in de wolken dat het een meisje gaat worden.

Dus deze maand heb ik een boho baby romper gemaakt. Het is een gratis patroon dat je hier kan vinden…seekatesew.com/boho-baby-romper-pattern

 

Het heeft een open rug en aan de hals kan je het vastmaken met de lintjes.Het stofje is een katoen van see you at six.

20170125_142602

20170125_152643

Groetjes Kim

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Boho romper

  1. Keileuk! Nog eventjes en we weten welk schatje dat het mag aandoen! Geniet ook van jou ” me time “, want de snaren mogen niet altijd gespannen staan he! Groetjes José.

    Like

Geef een reactie

