Kudrado goes green #2

Tijd voor nog eens een “groen” projectje ..

Deze keer maakte ik herbruikbare groente- en fruitzakjes. Dit stond al lang op mijn To-do-lijstje.

Ik had nog een oud glasgordijn en een dekbedovertrek in mijn stoffenkast liggen, ideaal om deze zakjes eens te testen.

Ik koos ervoor om 3 verschillende maten van zakjes te maken:
– Klein : 14 x 22 cm
– Middel : 21,5 x 27 cm
– Groot : 30 x 37 cm

Aan de ene kant gebruikte ik het stukje glasgordijn en aan de andere kant het katoenen stuk, zodat ze in de winkel toch de inhoud kunnen zien. Ik verknipte de volledige dekbedovertrek en het volledige glasgordijn, hieruit kreeg ik zo’n 12 kleine, 24 middel en 20 grote zakjes.

Eventjes bandwerk, maar kijk er naar uit om ze te gaan gebruiken!

 

 

Nu de schilderwerken in de babykamer er ook bijna opzitten, kunnen we beginnen met het inrichten van ons dochtertje haar kamer. Daar kijk ik ook al naar uit!

Liefs,
Lynn x

Geef een reactie

