Prinsessia Kaat

Dit jaar was ik op tijd om te vragen wat mijn kindjes graag wilde worden met carnaval. Warre kon niet kiezen….dus had ik hem pinterest onder zijn neus geschoven zodat hij iets kon kiezen. MAMA…draak wil ik worden. Kaat had al lang haar gedachten gezet op het meisje dat kan toveren in de serie van Robin hood.

Dus samen met mijn kindjes naar de stoffenwinkel en op zoek naar een patroon.
Voor de draak heb ik gekozen voor een cape [ patroon zelf getekend }  Foto’s van de draak volgen
Voor kaat haar kleedje heb ik gekozen voor een patroon uit het boek stof voor durf het zelvers. Het bovenstuk is lily jo.. dit patroon kan je in 3 knippen zodat ik het gouden lint er kon tussen stikken. Ik heb gekozen voor drukknopen als sluiting  waardoor ik extra naadwaarde moest bijtekenen om het dubbel te kunnen zoomen. De zoom van de rok heb ik met biaislint afgewerkt.

 

20170225_073313

 

Patroon : boek voor stof voor durf het zelvers [ bovenstuk lily jo ]
Stof: pp-textiel.be

2 thoughts on “Prinsessia Kaat

  1. Knap gedaan, mooie stof gekozen en met zo’n gouden lint ertussen TOP! Toch wel héél plezierig dat jullie naaigroepje met zulke fantasie ideeën de juiste snit klaarstoomt.
    Bewonderingswaardig 🎭👚🎉
    Doei Olga

    Like

Geef een reactie

