Naaien voor de baby.

Week 35 is ingegaan ..

Ik moet het al een tijdje wat rustiger aan doen, dus de naaiwerkjes gebeuren hier in stukjes en brokjes..

Een tijdje geleden maakte ik een blazertje uit de Knippie, omdat ik het zo schattig vond.
Aangezien ik het patroontje eerst wilde uittesten, gebruikte ik een restje tricot van mijn zelfgemaakte zwangerschapskleedjes. Uiteindelijk lukte het blazertje en bleek het restje tricot nog goed te passen bij het stofje dat ik in de Veritas had gekocht om als voering te gebruiken. Dus verknipte ik ineens het stofje, en maakte het blazertje helemaal af met voering.

Wat ik zo leuk vind, zijn pamperbroekjes. Ze zitten zo in elkaar, en kan je van een restje stof maken. Het kwam dan ook zo uit dat ik van zowel het stofje met de vogeltjes als het restje tricot nog genoeg bleek te hebben om 2 pamperbroekjes te maken.

Hiervoor gebruikte ik het patroontje van de Angel Outfit van LaMaisonVictor.
Aan de bovenkant knipte ik 5cm extra naadwaarde en aan de onderkant 3cm extra. Zo kreeg ik het rimpeleffect, wat het naar mijn mening nog iets meisjesachtiger maakt.

CE99790B-D0A7-4D33-8ACF-D53D9200FD76

 

Liefs,
Lynn x

Stoffen : Veritas en P.P. Textiel
Patroon : Blazertje uit Knippie
Broekje van Angel Outfit uit La Maison Victor

2 thoughts on “Naaien voor de baby.

  1. Amai Lynn ‘ knap gedaan. Een mooi kleurig stofje. Prachtig het vestje en zoals gezegt: de broekjes leuk meisjes achtig. Een tof blazer setje. TOP!

    Olga doei x

    Like

Geef een reactie

