Dansen met de dochter

Ik heb voor mezelf de Lora jurk gemaakt uit een stofje dat ik van stof op zolder had besteld, het merk ontgaat me even. Deze jurk zat zo goed dat ik ze nog eens wou maken maar nu zonder mouwtjes voor de zomer.
Daarvoor heb ik een stofje gebruikt van de stoffenkoning. Een iets dikkere tricot maar toch een ademende stof voor die warme zomer dagen.
Ik had hiervan best wel wat gekocht en kreeg er nog een lange jurk voor ons Alesandra uit. Die komt uit het boekje B’ Inspired. Het is dezelfde jurk als uit men vorige blog bericht Lente jurkjes. Alleen dan zonder strik in het achterpand.

Ook had ik nog een ander projectje klaarliggen. Er had me iemand gevraagd een wc-rolhouder voor op de camping, te maken. Ze had daar een foto van en dat was het. Ik opzoek naar de werkbeschrijving. Uiteindelijk kwam ik bij
deze link. Een vrij simpel patroontje dat zo in elkaar zit. Enkel het is in’t duits. Gelukkig bestaat er google translate.
Zoals jullie op onze facebook pagina konden zien had ik er al eentje geprobeerd met een ander motiefje.

 

Tot volgende blog
Evi -x-

2 thoughts on “Dansen met de dochter

  1. Helaba tof gemaakt Evi. Echt mooi, van Alesandra ook. Knap ook de wc houderstofje. Xxx mama. Al dansend heel moooi.😊👌

    Outlook voor Android downloaden

    Like

Geef een reactie

