Na-apen

Toen ik pas geleden het lange kleed van Evi zag dacht ik mmmmmmm….. zoiets heb ik nog niet in mijn kast hangen. En de dag nadien viel de nieuwe lmv in de bus en na het doorbladeren viel het bovenstuk van het kleedje { Arianne jurk} wel in de smaak.
Dat is geen toeval dacht ik :-}

Dus ik opzoek naar een geschikt stofje. Een tijdje geleden is Lynn begonnen met haar eigen zaak. Ze heeft een gamma aan prachtige stoffen en daar vond ik dit pareltje tussen. Neem zeker eens een kijkje op haar fbpagina voor een uniek kledingstuk, herstellingswerken facebook.com/Handmade-by-Lynn-Lambrechts-431261293929101  }

Het voorpand en rugpand van het bovenstuk heb ik getekend maar ik heb het patroon verknipt tot aan men taille.
Het rugpand heb ik aan de zijkant met 3 cm verlengd…zodat ik het kon afwerken om een open rug te krijgen.

De rok is een ontwerp van Lynn. Ik heb er voor gekozen om het kleed te breken met een rekker in mijn taille. En een split om comfortabeler te wandelen. Enkel opzoek naar een geschikte bh.

 

IMG_7478

 

2

 

4

 

1

 

3

Groetjes Kaat en Kim

Patroon: Arianne jurk  { juli/aug 2017 }

 

 

 

 

 

One thought on “Na-apen

  1. Kim, wat een mooie jurk! Je kan misschien ivm de BH een oudere of goedkope BH de sluiting voorzien van een lintje van dezelfde stof, en dit door de sluiting weg te halen. Groetjes José.

    Like

Geef een reactie

